21 mars 2013

Spagettiben o dåligt morgon humör;)

Godmorgon!
Vaknade 20 min senare än vanligt i morse vilket föranledde till att kaffet fick svepas, ett lätt illamående kom smygande och resulterade i en vresig o snarstucken Vanja med klädproblem !!! Lovely!
Nu börjar det dock ge sig och jag börjar närma mig ett normalt morgontillstånd:).....
....om det inte vore för mina stackars ben.....
Gjorde ett benpass med min PT igår vilket lär göra sig påmint hela helgen :). Träningsvärken idag är inte så allvarlig, mer en helt sjuk känsla av att inte ha nån kontakt med dem alls gör mig lätt nervös..haha benen känns HELT slutkörda och jag litar inte på dem för 1 sekund i dag. De känns bokstavligen som spagetti och kan vika sig närsom helst :p... Efter halva passet igår när ben var klart, var jag näst svimfärdig och insåg att det enda jag ätit på hela dagen var en liten chokladbit och potatismos och lax till lunch!!!! Ajaj inte undra på att jag var snurrig i bollen. jo igår fanns det en anledning, haha
Måste verkligen försöka att tänka på vad jag äter, att jag äter och när jag äter.-planering!!!! Ska ta en stund ihelgen och ägna åt just det, planering!
Men trots en morgon på snedkant, känner jag mig pigg o glad:) och träningssugen!!!. Tänk när man rustat upp sig lite och fått en bra fysik grund och man äntligen kan lyfta lite tyngre! inte för jag har några planer på att bli någon mördarmaskin. men det hade vart kul med några hekto till på vikterna och få märka att man faktist orkan lite mer :))
Jaja nog tjötat från mig! Sista jobbdagen för denna vecka och först på schemat idag står utbildning:))!
Hoppas ni får en fantastisk "tossda"
Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar