10 mars 2013

*morr*

#%*\€,😡❌❗❓skiiiit telefoooon! Visste ni att I:et i Iphone står för ickefungerande?!!!! Jo iallafall vad det gäller min.....
Efter ett låååångt inlägg, så gott som klart, bestämmer den sig för att ladda om och allt är puts väck! Kul värre!
Aja hursomhelst dagen har varit bra, städ och tvätt är väl det som dominerat men även lite pyssel o plock med barnen:).



en gammal tråkig skokartong fick nytt liv...


och tjänstgör nu som ny kritask åt Tyrisen...



Tog en timeout från styrktvätt och låste in oss på toa... Tyra kunde inte bestämma sig för vilket lack hon ville ha så resultatet blev au naturel



Ett dopp i badkaret är bästa sättet att locka John blund till lillskruttan... Pappa slocknade han också

Ny vecka och måndag i morgon igen då, härligt:)! Är riktigt träningssugen kan jag tala om. Har anlitat en PT som förhoppningsvis ska få fart på den här dögrisen! Haha allvarligt jag är ju helt grön på det här med träning och ska jag stå och trampa på en ct dagarna i ända så lär jag tröttna direkt. Jag behöver struktur och framförallt kunskap och för att inte tala om nån som kan både pusha o piska den här latmasken ur min kropp.
I veckan som kommer ska vi lägga upp ett kost och träningsschema sedan blir det no fu**ing mercy!!!!!

Hoppas ni har haft en bra helg o är laddade för en ny vecka:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar